Trudna młodzież gdzie szukać pomocy?

Mój syn niedługo skończy 18 lat.Trzeci rok chodzi do 3 gimnazjum.W wieku 16lat uciekł z domu i mieszkał u kolegi rok czasu.Sam się utrzymywał.Wszedł w konflikt z prawem.Chodziłam i prosiłam żeby wrócił do domu mówiłam mu że to kocham.Po roku wrócił.Było już za późno żeby zaliczył rok.Ale od września 2016 do półrocza było dobrze same czwórki i piątki chodził do hop.Później pan dyrektor wyrzucił mojego syna ze szkoły bo wziął na siebie winę kolegi.Bardzo lubił tamta szkole.Przeniosłem bo do innego gimnazjum i znowu zaczął palić trawkę nie chce chodzic do szkoły.Boję się ze nie skończy gimnazjum.

Witam zapraszam na naszą stronę - http://trudnamlodziez.pl

Oferujemy specjalistyczną pomoc psychologiczną dla:
– młodzieży (Młodzieżowe Grupy Wsparcia oraz konsultacje indywidualne)
– rodziców nastolatków (zajęcia w grupach oraz konsultacje indywidualne w ramach programu „Zimny Chów”)
– studentów (zajęcia w grupach).
- szkolenia ( Warsztaty dla rodziców )
Odwiedz naszą stronę! www.trudnamlodziez.pl

Comments